Forum Forum Apokalipsy Strona Główna
 Forum
¤  Forum Forum Apokalipsy Strona Główna
¤  Zobacz posty od ostatniej wizyty
¤  Zobacz swoje posty
¤  Zobacz posty bez odpowiedzi
Forum Apokalipsy
2012 - New World Order - Zjawiska nadprzyrodzone - Ezoteryka - Rozwój Duchowy - UFO - Nauka
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie  RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 
 
Osiągnięcia

Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum Apokalipsy Strona Główna -> Nauka / Technologie Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Osiągnięcia
Autor Wiadomość
Azazel
Forumowicz.
Forumowicz.



Dołączył: 10 Gru 2005
Posty: 1556
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/2

PostWysłany: Sob 13:11, 15 Kwi 2006    Temat postu: Osiągnięcia
 
Na wstępie dwa zastrzeżenia :

1. Z uwagi na obszerność tematu opracowanie niniejsze obejmować będzie jedynie wybrane zagadnienia z dziedziny praktycznego zastosowania rozwiązań opartych na zjawisku grawitacji.

2. Ze względu na fakt utajnienia najważniejszych osiągnięć i opracowań prowadzonych w największej tajemnicy - przeważnie przez armie światowych mocarstw - otyczyć będzie jedynie dostępnych informacji.

Niestety, najciekawsze i najważniejsze prace z tej dziedziny otoczone są ścisłą tajemnicą o najwyższym priorytecie i ujrzą światło dzienne dopiero w dalekiej przyszłości - lub też pozostaną na zawsze w hermetycznie zamkniętych sejfach.
Wszystko zależy od rozwoju wypadków i okoliczności.

Nieco historii.

O istnieniu pojazdów latających spełniających wszystkie cechy napędu grawitacyjnego wspomina większość najstarszych przekazów jak legendy Dogonów, Majów i Sumerów, dokumenty znalezione w Tybecie pisane sanskrytem, biblia i Dialogi Platona. Na Ziemi ludzkość prawdopodobnie już kilkakrotnie osiągnęła poziom cywilizacyjny znacznie wyższy niż obecnie. Umożliwiał on /poziom/ stosowanie pojazdów i urządzeń opartych na zastosowaniu grawitacji do komunikacji ziemskiej i międzyplanetarnej oraz wykonywanie ogromnych budowli z wielkich bloków skalnych /np. piramid/.

Osobną sprawą jest wyjaśnienie dlaczego cywilizacje te ginęły bezpowrotnie i bez śladów? Mogły albo same się niszczyć w bratobójczych wojnach lub były niszczone przez Obce cywilizacje istniejące w Kosmosie, gdy ulegały degeneracji i naruszały równowagę i istniejący ład.

Są dowody archeologiczne wskazujące na istnienie ludzi na Ziemi kilkaset milionów lat temu /odcisk buta, złota biżuteria w pokładach węgla/.

Istota grawitacji i próba jej określenia.

Tak na dobrą sprawę to nie spotkałem definicji określającej jasno i precyzyjnie tę tak powszechną a jednocześnie najbardziej tajemniczą siłę przyrody. Może dlatego, że tak mało o niej wiemy, że jest tak trudna do zrozumienia.
Encyklopedia Powszechna PWN definiuje: GRAWITACJA [łac.] ciążenie powszechne, własność dowolnej pary ciał, polegająca na wzajemnych ich przyciąganiu się.

Jest to definicja przestarzała i anachroniczna, cząstkowa, nie obejmująca całej ogromnej złożoności tego fenomenalnego zjawiska.

Grawitacja bowiem jest czymś znacznie, ale to po stokroć znacznie większym niż to, co trzyma nasze nogi przy ziemi.

JEST JEDNYM Z PARAMETRÓW CZASOPRZESTRZENI.

I być może, że najważniejszym, decydującym o istnieniu i właściwościach całego Wszechświata. Według najnowszych badań grawitacja sama jest czasoprzestrzenią i ma naturę kwantową a nie ciągłą - jak założył błędnie Einstein. Jest wiele przesłanek, że fałszywa teoria względności została mu celowo zasugerowana aby ziemską fizykę wepchnąć w ślepą uliczkę.

Sam Einstein przyznał w przypływie szczerości, że teoria względności sformułowała się w jego umyśle we śnie! Jest to znów klasyczny przykład przypadku Totalnej Mentalnej Blokady, o której pisałem w oddzielnym artykule.

Z faktu dowiedzionego już przez kosmologię, że czasoprzestrzeń, jako taka, ma strukturę kwantową wynikają nadzwyczaj ważne konsekwencje. Mianowicie z warunku, że stała kosmologiczna jest większa od zera /i to ogromnie/ - wynika, że wokół nas zgromadzona jest ogromna, niewidoczna energia.

Nazwana ona została "energią próżni", wypełnia ona sobą CAŁY WSZECHŚWIAT. Jak podaje brytyjski miesięcznik naukowy Nature z 1999r. energia próżni stanowi 70 procent całej energii wszechświata. Otacza więc nas przeogromne, niezmierzone morze energii. Musimy tylko nauczyć się z niej korzystać, znaleźć do niej dostęp. Są już udane próby pozyskania tej energii, na przykład podczas wytwarzania wirów kawitacyjnych o bardzo dużej prędkości rotacji. O innych różnych sposobach będzie mowa dalej.

Jak więc wynika z tego co wyżej podałem grawitacja jest tym fenomenalnym, tajemniczym zjawiskiem, które może zmienić całkowicie nasz świat, a właściwie wprowadzić nas w zupełnie nowy, fantastyczny świat, w którym rządzą odmienne prawa fizyczne.

Rzeczywistość może stać się bardziej fantastyczna niż największa fantazja!!!

W naszym świecie obserwujemy jeden z najprostszych efektów jej obecności w postaci przyciągania ziemskiego. Natomiast mamy jedynie niejasne przeczucia i fragmentaryczne dowody z wyrywkowych eksperymentów, że siła ta zawiera w sobie niewyobrażalne wprost możliwości kształtowania nowych praw fizycznych nieznanych w naszym świecie jak zmianę metryki przestrzeni, możliwość przyspieszania lub zwalniania biegu czasu, pozbawiania ciał materialnych będących w zasięgu silnych sztucznych pól grawitacyjnych MASY i BEZWŁADNOŚCI! Nie mamy zresztą pojęcia o jej innych skutkach i możliwościach takich jak wytwarzanie stanów kinetycznego migotania i bariery niewidzialności oraz natychmiastowego przemieszczania się w czasie i w kosmicznej przestrzeni materialnych obiektów.

Jednak z tego co już o niej wiemy powinniśmy sobie uzmysłowić, że bliższa znajomość z grawitacją to może być NAJCUDOWNIEJSZA RZECZ JAKA SIĘ LUDZIOM PRZYTRAFIA!

Sytuacja wygląda wręcz paradoksalnie. Stoimy - jako ludzkość przed drzwiami do Sezamu zawierającego nieprzebrane skarby - i nie chce się nam znaleźć do niego klucza!

Tym kluczem właśnie jest grawitacja.

Oznacza to, że odkrycie i praktyczne zastosowanie praw grawitacji umożliwi ludziom dostęp do nowych, nieznanych w naszym świecie praw fizycznych. Otworzy nam drogę w nowy, nieznany świat w którym nie obowiązuje graniczna, fatalna bariera prędkości światła. Z uwagi na to, że pojazdy napędzane polem grawitacyjnym pozbawione są masy i bezwładności mogą więc przekraczać bezkarnie barierę prędkości światła oraz przemieszczać się w kosmicznej przestrzeni między światami w bardzo krótkim czasie. Umożliwi to ludziom nawiązanie kontaktu z innymi cywilizacjami. Ludzie mając możliwość czerpania wiedzy od innych, wyżej stojących cywilizacji uzyskają niewyobrażalne wprost możliwości rozwoju. Resztę każdy inteligentny czytelnik dopowie sobie sam - a przecież tylko tacy czytają moje artykuły.

W ogóle prędkość w tym świecie jest pojęciem zbędnym, gdyż inny staje się wymiar czasu, przestają też obowiązywać takie parametry jak przyspieszenie, hamowanie itp.

Inne też stanie się pojęcie drogi gdyż zwijana, zakrzywiana przestrzeń nadaje inny sens tym określeniom.

Należy tu wspomnieć jeszcze o niezwykle ważnej, a może najważniejszej właściwości plazmoidowych, grawitacyjnych silników wirowych. Wir sam podtrzymuje swoje istnienie czerpiąc energię z otaczającej przestrzeni w tym również z próżni!

Zasoby więc energetyczne są bezkresne i niewyczerpalne. Są darmowe i dostępne w każdym miejscu przestrzeni. Spełniają marzenia ludzkie o niewyobrażalnych wręcz możliwościach. Czerpiąc ze skarbnicy wiedzy Innych Braci w Rozumie ludzie będą w stanie poprawić swoją kondycję fizyczną i bardzo znacznie przedłużyć swoje życie. Mając dostęp do Free Energy przestaniemy zanieczyszczać środowisko, w którym żyjemy. Możliwe też stanie się niezwłoczne, radykalne podniesienie poziomu życia wszystkich ludzi, zlikwidowanie głodu i nędzy. Większość chorób zostanie zlikwidowana lub ograniczona. W wyniku tylko tego jednego, cudownego osiągnięcia możliwa będzie niewyobrażalna poprawa życia miliardów mieszkańców Naszej Planety. Dlatego powinniśmy skoncentrować wszelkie siły i środki, a przede wszystkim cały potencjał intelektualny by opanować wiedzę o tej cudownej sile przyrody jaką jest grawitacja.

Nic, żadne inne badania naukowe, militarne czy nawet medyczne nie powinny być ważniejsze od prac nad polami grawitacyjnymi. Żadne nakłady finansowe nie powinny być barierą w osiągnięciu tego celu. Opłaci się to tysiąckrotnie!

Powinniśmy - jako społeczeństwo przestać zachowywać się jak niedorozwinięte dzieci błądzące we mgle i dostrzec szansę i perspektywy jakie się wyłaniają z opanowania tego fenomenu natury. Nie wiem dlaczego kompetentni, wpływowi i decydujący o losach ludzkości ludzie nie widzą, lub nie chcą widzieć tak oczywistych rzeczy!

Jedynym wytłumaczeniem może być nałożenie Totalnej Mentalnej Blokady, o której pisałem w oddzielnym artykule.

Po tym wprowadzeniu w tematykę wróćmy do omówienia skrótowego dotychczasowych prac i osiągnięć ogólnie dostępnych w dziedzinie szeroko pojętej grawitacji.

Skoncentruję się na osiągnięciach praktycznych, gdyż prace teoretyczne dotyczące tego tematu są niezwykle trudne i skomplikowane i jako takie znane jedynie wąskiemu gronu specjalistów.

Cechy charakterystyczne pojazdów grawitacyjnych:

Zdolność do gwałtownych przyspieszeń i nagłego hamowania, wykonywanie skrętów w czasie szybkiego lotu nawet pod kątem prostym, możliwość nieruchomego stania w zawieszeniu.

Znamienną cechą tych statków jest ich bezgłośny lot - nawet przy przekraczaniu bariery dźwięku oraz świetlista otoczka z różnych zmieniających się kolorów. Wszystkie te zjawiska wynikają z natury praw grawitacji jeżeli pojazd stosuje napęd grawitacyjny i nie mają nic wspólnego z teatralnymi pokazami świateł.

Próby w Niemczech.

W Niemczech próby z pojazdami z napędem grawitacyjnym rozpoczęte zostały już w latach dwudziestych. Prace konstrukcyjne i doświadczalne były prowadzone przez członków tajnych stowarzyszeń mistycznych Vril i Thule. Członkami tych towarzystw byli prawie wszyscy dygnitarze III Rzeszy - włącznie z Hitlerem.

Niemieckim uczonym udało się skonstruować kilka udanych prototypów pojazdów latających z napędem grawitacyjnym.

Jednym z nich był "die Glocke" - Dzwon, nazwany tak ze względu na swój kształt. Z zewnątrz wyglądał rzeczywiście jak wielki dzwon o średnicy około dwóch metrów i wysokości trzech. Podstawę stanowiła masywna płyta wykonana prawdopodobnie z ołowiu. Na samym szczycie umocowany był pręt, do którego doprowadzano grubym kablem napięcie zasilające. Wewnątrz obudowy znajdował się masywny wirnik. Główną częścią urządzenia napędowego były właśnie dwa bardzo masywne spłaszczone cylindry, które wirowały współosiowo w przeciwnych kierunkach z bardzo dużą prędkością. Wykonane były ze stopu o srebrzystym połysku o bardzo dużej wytrzymałości. Oba dyski wypełnione były płynną rtęcią, którą w czasie rozruchu zamrażano przy użyciu ciekłego azotu i tlenu. W trakcie rozruchu urządzenie było zasilane prądem elektrycznym o wysokim napięciu i natężeniu. Po rozkręceniu dysków "dzwon" podejmował pracę samoczynnie emitując przy tym nieznane promieniowane otaczającego dziwną niebieską poświatą. W czasie pracy "dzwonu" w okolicy występowały liczne awarie instalacji elektrycznych, przepalały się żarówki i kable. Jak się później przekonano promieniowanie to było przyczyną śmierci pięciu członków zespołu badawczego. W późniejszej fazie udało się ograniczyć szkodliwość tego promieniowania. Próby praktycznego lotu "dzwonu" przeprowadzano m. in. w okolicach Książa. Świadkowie mówili o lotach kulistej szklanej kabiny z poruszającym się wokół pierścieniem.

Pod koniec wojny Niemcy prawdopodobnie wywieźli "die Glocke" do Ameryki Południowej, gdzie kontynuowano próby.

Dziwny i tajemniczy wypadek miał miejsce 9 grudnia 1965 roku w Stanach Zjednoczonych znany jako "Incydent z Kecksburga". Miejscowa gazeta napisała: "niezidentyfikowany obiekt latający , być może ten sam, który widziano w czwartek nad siedmioma stanami północno - wschodnimi i Kanadą - najwyraźniej spadł na ziemię na obszarze zalesionym koło Kecksburga..." Interesujące dla nas jest stwierdzenie świadków, że obiekt kształtem przypominał dzwon!

Nie ma jeszcze naukowej teorii wyjaśniającej zjawiska, jakie zachodzą wokół szybko wirujących dysków o pecjalnej konstrukcji. Wiadomo jednak, że ściśle wiążą one grawitację z elektromagnetyzmem. W Niemczech już w 1931 roku opublikowano pracę naukową pt. "O grawitacji, wirach i falach w poruszających się ośrodkach". Dzisiaj wiemy o tym już dużo więcej - wiąże się je np. z polaryzacją spinów atomowych. Jednak do całkowitego opanowania tych tajemnic jeszcze jest niezmiernie daleko. Dlatego wyżej pisałem o konieczności skoncentrowania i zintensyfikowania badań.

Innym z pierwszych skonstruowanych w Niemczech pojazdów był Vril.

Nazwa pochodziła od tajnego stowarzyszenia mistyków działających w Niemczech w latach dwudziestych. Był to niewielki statek doświadczalny, który uniósł się w powietrze w roku 1934. Miał średnicę ok. 5 metrów i po wzniesieniu na około 60 metrów spadł i rozbił się. Pilot Lothar Waiz zdołał się jednak uratować. Później zbudowano ulepszony dysk RFZ-2 o średnicy 20 metrów. Pojazd ten jako jeden z pierwszych charakteryzował się cechami lotu typowymi dla UFO. Skręcał np. nie po łuku tylko natychmiast pod kątem 22,5, 45 lub 90 stopni. Podczas lotu cała jego powierzchnia emitowała poświatę charakterystyczną dla pojazdów z napędem grawitacyjnym.

Innymi pojazdami dyskoidalnymi były Haunebu - I o średnicy 25 metrów i Haunebu - II o średnicy 30 metrów. Odbyły one wiele udanych lotów osiągając na tamte czasy fantastyczną prędkość 6000 km/godz.

Niemieccy konstruktorzy zbudowali jeszcze wiele pojazdów o napędzie grawitacyjnym - o których napiszę w następnych artykułach. Podam również sporo szczegółów konstrukcyjnych tych pojazdów.

O konstrukcjach wykonanych przez specjalistów innych narodowości powiemy też w innych opracowaniach. Na osobny cykl zasługują osiągnięcia współczesne - w miarę tajne lub odtajnione.

W części pierwszej omówiłem osiągnięcia dokonane w okresie przed drugą wojną światową, w których największy udział mieli uczeni niemieccy.

Niemcy kontynuowali prace w tej dziedzinie również w czasie drugiej wojny światowej i uzyskali wiele interesujących wyników, jednak były one objęte ścisłą tajemnicą a rezultaty tych osiągnięć przejęły armia amerykańska i armia sowiecka.

Jeżeli ktoś zainteresowany jest szczególnie tym tematem znajdzie znacznie więcej materiału i informacji w książkach Igora Witkowskiego p.t. "Supertajne bronie Hitlera".

Nie będę tu omawiał również rezultatów jakie uzyskała Armia Stanów Zjednoczonych, gdyż opisał to bardzo wnikliwie / w miarę dostępu do materiałów/ - Bartosz Rdułtowski w swojej książce p.t. "Z ARCHIWUM TAJNYCH TECHNOLOGII LOTNICZYCH" - wydawnictwo TECHNOL 2001r. Niewątpliwie osiągnięcia te są ogromne - nie wykluczone, że USA posiadają całą armadę pojazdów napędzanych antygrawitacją.

Ze zrozumiałych względów utrzymywane jest to w najgłębszej Tajemnicy jako atut niespodziewanego, nagłego, druzgocącego uderzenia.

W artykule tym chciałbym natomiast naszkicować osiągnięcia powojenne różnych indywidualnych wynalazców - konstruktorów.

W pierwszym rzędzie należy wymienić tu Johna SEARLA.

Ten genialny człowiek zbudował swój pierwszy model generatora prądu - mając zaledwie 14 lat. Jak sam twierdził, projekt budowy tego urządzenia został mu przekazany we śnie. /Przez kogo? - brak informacji/.

Pierwotnym zamiarem Searla było zbudowanie urządzenia wytwarzającego prąd elektryczny - "z niczego". /Dokładniej - z energii otoczenia/.

GES - Generator Efektu Searla, składał się z trzech pierścieni specjalnie ułożonych magnesów stałych i poruszających się między nimi rolek. Po lekkim wstępnym rozruchu urządzenie samoczynnie podejmowało pracę i wytwarzało prąd elektryczny.

Wydarzyła się jednak dziwna i niespodziewana rzecz. W miarę zwiększania obciążenia - urządzenie nie rozgrzewało się i nie zwalniało obrotów - ale przeciwnie - stawało się chłodniejsze i zwiększało obroty by podołać obciążeniu!! Trzeba tu znów szczególnie podkreślić, że generator nie był zasilany żadnym widocznym źródłem energii. Należy domniemywać, że podobnie jak silnik Tesli czerpał energię z otoczenia /FREE ENERGY/ - co potwierdza teorię o istnieniu wokół nas niezmierzonego oceanu niewidocznej energii.

Wielce zadziwiającym dla wyznawców klasycznej fizyki i mechaniki było zjawisko proporcjonalnego, samoczynnego oziębiania się silnika w miarę zwiększania się jego obciążenia. Silnik podejmował trud nakładanego na niego zadania i nie grzał się i nie zwalniał, a przeciwnie zwiększał obroty - jakby świadomie dostosowując wysiłek do wykonywanej pracy.

Najdziwniejsze jednak nastąpiło po osiągnięciu przez GES temperatury 4 stopni Kelvina (minus 269 stopni Celsjusza!). Urządzenie przeszło w stan nadprzewodnictwa, wytworzyło wokół siebie sztuczne pole grawitacyjne, oderwało się od ziemi i wzniosło na wysokość około 15 metrów!

Searl zbudował (niechcący?) silnik antygrawitacyjny!

Wokół niego wytworzyła się próżnia i charakterystyczna różowa poświata.

Generowany przez urządzenie prąd przekroczył napięcie miliona voltów. W okolicy zaczęły się samoczynnie włączać odbiorniki elektryczne na skutek indukowania się prądów w przewodach zasilających oraz wystąpiło wiele awarii tych urządzeń.

Napięcie i pole grawitacyjne rosło i urządzenie w pewnym momencie wystrzeliło wysoko w przestrzeń ginąc na zawsze.
Po tej przygodzie Searl opracował metodę sterowania urządzeniem. Inne wykorzystywał do darmowego zasilania energią elektryczną własnego domu.

Zbudował jeszcze wiele znacznie większych generatorów, które służyły jako silniki grawitacyjne budowanych, znacznie większych, pojazdów latających.

Szczegółowo pisały o tym periodyki techniczne oraz NEXUS.

Największy zbudowany przez Searla pojazd miał 14 metrów średnicy, był bezzałogowy i sterowany z ziemi drogą radiową. Planował budowę dysku o średnicy 129 metrów. Twierdził, że jego pojazdy mogą w próżni latać z prędkością bliską prędkości światła. Czas podróży z Nowego Jorku do Londynu szacował na 20 minut z uwagi na to, że statek w atmosferze musi latać wolniej.

Wynalazca twierdził, że kilka jego pojazdów latało na orbitach okołoziemskich przeszło dziesięć lat.

W efekcie nieporozumień z zakładem energetycznym Searl został wtrącony do więzienia. W czasie jego nieobecności cała dokumentacja GES-ów, wszystkie materiały wynalazcy zostały zniszczone. Wynalazek został skutecznie zablokowany. Zadziałała Totalna Mentalna Blokada, o której pisałem we wcześniejszych artykułach.

W efekcie na orbitę okołoziemską i na Stację Kosmiczną(?) - /raczej - Komiczną/ latamy rozlatującymi się wahadłowcami napędzanymi tysiącami ton spalonego paliwa odrzutowego zamiast małym, efektywnym, szybkim i bezpiecznym generatorem Searla. To i tak dobrze - bo ile węgla trzeba by było zabrać w taką podróż gdyby zastosowano silnik parowy??!!

Głupota ludzka podobno nie ma granic, ale czy tylko o to tu chodzi?

[link widoczny dla zalogowanych]



Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry Zobacz profil autora
Erhni
Forumowicz.
Forumowicz.



Dołączył: 17 Lis 2005
Posty: 1111
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Lublin

PostWysłany: Sob 15:11, 15 Kwi 2006    Temat postu:
 
Ufff troche dużo tego. Teraz zacznę czytac. Ale już na początku nie rozumiem jednego zdania. Co ze niby Grawiatacja to Kosmos czy co ?



Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry Zobacz profil autora
p-ter
Forumowicz.
Forumowicz.



Dołączył: 18 Lis 2006
Posty: 9
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2

PostWysłany: Pon 18:01, 20 Lis 2006    Temat postu:
 
mi tam sie czytac tego nie chce.....Moze ktos by to streścił???



Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry Zobacz profil autora
RA-V
Forumowicz.
Forumowicz.



Dołączył: 14 Mar 2006
Posty: 451
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/2

PostWysłany: Pon 22:15, 20 Lis 2006    Temat postu:
 
Może byś jednak pofatygował się i raczył przeczytać? Eh..

Można powiedzieć, że ja przeczytałem całą książkę na ten temat i to właśnie jest streszczenie.



Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   

Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum Apokalipsy Strona Główna -> Nauka / Technologie Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
 
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

 
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo

Powered by phpBB © 2004 phpBB Group
Galaxian Theme 1.0.2 by Twisted Galaxy